ICI Paris XL - Folder van 01.10.2019 tot 31.10.2019 - Pagina 85


Hier is pagina 85 van 100 pagina's van de ICI Paris XL folder, geldig van 01.10.2019 tot 31.10.2019.



ICI Paris XL Folder 01.10.2019

Hier is pagina 85 van 100 pagina's van de ICI Paris XL folder, geldig van 01.10.2019 tot 31.10.2019.



Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
Volgende Pagina



Andere inhoud van deze pagina

Deze tekst wordt automatisch gegenereerd, dus deze kan fouten bevatten.

ICI Paris XL - Folder van 01.10.2019 tot 31.10.2019 - Pagina 85

Hoe is Givenchy Beauty geëvolueerd in 20 jaar tijd? Watis er (niet) veranderd? las “Állesis ver. ‘anderd! De verpakkin. gen. detexturen, de Kleuren … We streven. alijd naar innovatie Zo zin we de eersten — en voorlopig ook de enigen — op de markt die een lederen huls rond onze psticks doen. Ookblj- ven we altijd in bewe ging: daarvoor werk dk pauw samen met onder- zoekers van over de hele wereld om op zoek te gaan naar nieuwe ingredienten ‘Op welk product van de afgelopen 20 jaar ben je het meest trots? “Dat moet toen welhet losse poeder Prisme Libre zin. Het was een uitdagmg van formaat ‘om de speciale textuur te bekomen dle van daag hetsuccesrecepts van het wereldbe roemd poeder Het was de eerste keer inde ‘cosmeticageschiedenis dat een los poederin vier compartimenten verdeeld zou zjn Ikhou vooral van de lichte textuur: het poeder weel me elke keer opnieuw te bekoren” Wat inspireert je? “kreis veel en daar put k enorm veelinsot ralieuit. Ook de vrouwen die ik ontmoet. vor men een insprratiebron. Zo zalk mij ontmoe. ng met Liv Tyler noot vergelen: dat was vrouwelijkheid en haar puurste vorm. Maar ‘ook de geuren en geluiden rond me zin belangrijk. het creatieve proces In mijn hele carière was dat wel de grootste utdagng leren luisteren naar de dingen rondom ze laten binnenkomen, ordenen en vervolgens herformuleren.Als je daarin slaagt gl de “Klassieke schoonheid past niet bij Givenchy. Atypische schoonheid wel BEAUTY&PI SOPLE toekomst openals ontweroer” Hoe ontwerp je een product? “Hetbegint soms met ‘een woord. een idee. Vervolgens komen we samen met de onder- zoekersomhette bespreken en de cer- ste tests uit le voeren, Maar eigenlijk komt het product tot stand terwijl we eraan bezig zin Het iseen stre- ven naar nauwkeu- righeid en uitmun- tendheid. Het uiterste uit een product halen, maakt het voor mij zo inleressant. En dat, duurt mnstens twee jaar. dus benik nual bezig aan de collecties van 2021 Wat vind je zo fantastisch aan je job? Het enige moment waarop ik enigszins tot rust kom. is wanneer kin mi ateier ben Dan begin e tekenen, na te denken en mijn eallectis uit te werken. Het in de enige momenten waarop ern slaag om opde pauzeknop te duwen. Maar ik haat het om er telang opte drukken. vant dan rij iknet net gevoel dater dingen verloren gaan. Én dan begimik heet snel opnieuw te creëren. Ikan geruststellen dat ontwerpen meer is dan mijn werk Het is mijn leven” Waarom heb je model Blanca Padila. gekozen als Givenchy- gezicht? “Toen ik haar voor het eerst zag n een dri, wistik meteen: ‘Dat s zel Logisch ook. want ze is bloedmooi, vanbinnen én vanbuiten. Zeis opgewekt spontaan enalypisch. en ook. dat is kenmerkend voor Givenchy. Klassieke schoonheid past iet bij Givenchy: het iseen merk dat mensen wi ontdelken.Blancais EEn

ICI Paris XL - Folder van 01.10.2019 tot 31.10.2019 - Pagina 85