Nieuw discountmerk en thuisbezorging bij Carrefour



De missie van Carrefour is om elke dag kwalitatieve food- en non-foodproducten aan te bieden. De supermarkt houdt rekening met alle smaken en budgetten. Elke dag zijn er bij Carrefour tal van voordelen. Ook zijn ze er volop mee bezig om zo modern en innovatief mogelijk te zijn. Daarom hebben ze nu weer twee hele nieuwe projecten opgestart. Zo heb je het nieuwe merk Simpl en aan huis levering van de boodschappen met Uber.

Discountmerk Simpl

Je kent het huismerk van Carrefour wel. Vaak zijn deze producten het goedkoopste. Vanaf nu hoef je deze witte producten niet meer het ‘huismerk’ te noemen, want ze hebben een eigen naam gekregen. Je zal ze in de rekken zien liggen onder de naam Simpl.

De Simpl producten kregen niet alleen een logo en naam maar ook een nieuw jasje. En wees er maar zeker van als je een Simpl product in de rekken ziet liggen dat dit het goedkoopste is. Ze zullen langzaam maar zeker alle andere vroegere productreeksen vervangen. Dit kan echter nog enkele maanden duren alvorens dit proces helemaal werd voltooid. Het nieuwe discountmerk zal in verschillende landen van de Carrefour groep worden geïntroduceerd.

Uber levert Carrefour-boodschappen aan huis

Te lui om je auto, fiets of benen te gebruiken? Vanaf het najaar kan je je Carrefour boodschappen thuis geleverd krijgen dankzij de Uber Eats fietskoeriers. Ben je van Brussel of Luik? Dan kan je vanaf september genieten van deze service. Of het later nog zal worden uitgebreid naar andere steden is nog niet duidelijk.

Carrefour en Uber slaan de handen in elkaar om binnen een half uur na bestelling van alledaagse producten, kant-en-klaarmaaltijden, hygiëne- en schoonmaakproducten deze bij je thuis te brengen.

In Frankrijk werkt Carrefour al samen met Uber Eats en de Fransen zijn er alvast heel tevreden over!